Groenten en fruit : vet cool!

fatsickandnearlydead-sub
Gister heb ik een sapdagje gehouden. Voor mijn ontbijt heb ik een smoothie van bessen, frambozen, appel, amandelmelk, water en chiazaad gedronken. Als lunch een greenjuice van komkommer, broccoli, paprika, peterselie, winterwortel, bleekselderij, appel en gember. En als avondeten geen sapje maar geroerbakken groenten in een sausje van kokosmelk en ontstekingsremmende specerijen….
Tussendoor nog 2 glazen sap, groene thee, brandnetelthee (goed tegen reuma), muntthee en water.
‘s Middags een paar witte druifjes voor de energie. We hebben een wandelingetje gemaakt toen het droog was en ik voelde mijn lijf steeds rustiger worden.
Ik heb de afgelopen nacht heerlijk en diep geslapen. Toen ik opstond, voelde ik dat de kleine pijntjes van de afgelopen weken veel minder waren geworden. Ik voelde me ontspannen en licht.
Mijn humeur is opgewekt. De regen buiten doet me niks.  Vandaag voel ik me een stuk beter dan de afgelopen dagen.

Wil je weten wat juicen kan betekenen voor je gezondheid, vooral als je een auto-immuunziekte hebt? Ik kan je dan eigenlijk alleen maar aanraden om de documentaire van Joe Cross te bekijken. Joe is één van mijn grote helden en een voorbeeld. Hij was erg ziek, voelde zich erg slecht, begon met juicen en maakte er
een film over.
Zie wat dat met hem deed. Bekijk de trailer van de film, of de gehele film via een link naar YouTube, zie hieronder:

Voor de trailer, bekijk:


FULL MOVIE:

http://www.youtube.com/watch?v=V-WUP5psyuM

Leave a Reply

