Namasté

ch4vcynwuaq7cwv

Ik heb besloten een kleine sabbatical van 6 maanden in te lassen om mij volledig te kunnen focussen op een ander project. Dat betekent dat ik voorlopig even geen recepten post. But I’ll be back!
In de tussentijd wens ik jullie behalve een goed en gezond nieuw jaar ook veel vooruitgang met het dieet dat je doet voor je auto immuunziekte.

Ik ben weliswaar bezig met andere dingen maar voor dringende vragen over het dieet of andere zaken kun je me altijd bereiken via
almondfigtree apestaartje gmail.com

Lieve groet,

Judith (Almond&Figtree).

Leave a Reply

